Jak cvičit na balanční podložce?

Moderní fitness pomůcka vám pomůže vytvarovat postavu.

  • aerobním cvičením posilujte obtížně dostupné hlubší svaly
  • cvičení je vlastně snahou o udržení rovnováhy a tím posilujete celé skupiny svalů, aniž byste o tom věděli ;-)

Zpevnění svalového korzetu

Základem pro cvičení na BOSU je udržení rovnováhy a správného držení těla:

  • vzpřímené postavení páteře
  • hlava vytažená nahoru
  • vtažené břicho
  • jemně pokrčená kola

Na nafouknuté podložce není vůbec jednoduché správný postoj udržet. Snahou o jeho dosažení však posilujete hluboké svalové partie, zejména svaly kolem páteře a kloubů. Tím zpevňujete postavu a také předcházíte onemocněním nebo zraněním kloubů a svalů.

Tip na výbornou balanční podložku - inSPORTline Dome

Balanční podložka inSPORTline Dome

Balanční podložka inSPORTline Dome Basic patří mezi nejoblíbenější podložky na balanční cvičení.

Cviky na BOSU jsou prakticky běžné cviky jako bez podložky, ale snahou o udržení rovnováhy jsou obtížnější a účinnější:

  • izometrický most
  • dřepy
  • výpady
  • zkracovačky (sedy - lehy)
  • kliky

Cvikům se budeme podrobně věnovat v dalších článcích.

Novinky

Balanční podložka na SM systém

SM systém je novinkou mezi cvičeními na posílení hlubokých svalů a držení těla. S oblibou jej využívají především ženy. Jak jim pomáhá balanční podložka?


Aerobní pomůcky pro váš zdravý život

K pevnější postavě i lepší fyzické kondici vám pomohou aerobní pomůcky na procvičení hlubších svalů.


Velký přehled - balanční cvičební pomůcky, které pomáhají

Balanční cviky pomáhají při rehabilitacích i při posilování hlubokých svalů a pro zpevnění páteře. Jejich účinky jsou ohromující. Jaké pomůcky ke cvičení poslouží?